بیست و ششمین سفر استانی رئیس جمهوری اسلا‌می ایران و هیات دولت با ورود آقای احمدی نژاد و هیات همراه به شهر یزد آغاز شد .

 

 رئیس جمهور هنگام ورود به شهر یزد , مورد استقبال گرم مقامات محلی این استان از جمله حجت الا‌سلا‌م  والمسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه , عاصی استاندار، نمایندگان این استان و جمعی از مسئولان , علما و روحانیان استان یزد قرار گرفت.  

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در بیست و ششمین سفر استانی در یزد و در جمع خبرنگاران و در تشریح اهداف سفر خود به استان یزد با ابراز خوشحالی از این كه توانسته در راستای ادامه‌ی سفرهای استانی خود در جمع مردم یزد حضور پیدا كند، گفت: یزد كانون جوشش انسان‌های مومن و متعهد است. یزد یكی از كانون‌های بزرگ پرورش‌ نیروهای انسانی بزرگ و عالم است و من امیدوارم سفر هیات دولت به این استان همراه با خیر و بركات زیادی باشد.  



رییس‌جمهور با بیان این كه اهداف سفر هیات دولت به استان یزد از قبل مشخص شده گفت: ما در این سفر در پی آن هستیم كه در مورد مسائل و مشكلات استان یزد تصمیم‌گیری كنیم و انشاءالله در این سفر تصمیمات خوبی در ارتباط با مسائل مختلف از جمله مسئله‌ی اشتغال، بهداشت، آموزش و عمران گرفته شود.

 وی گفت: هدف اصلی ما از سفر به این استان عرض ادب و احترام به مردم عزیز یزد است. مردمی كه در پیشرفت و تمدن ایران اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

 دکتر احمدی نژاد، دقایقی پس از ورود به شهر یزد و پس از قرائت فاتحه برای تمامی شهدای این استان؛ به مقام شامخ سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی ادای احترام کرد.

 رئیس جمهور قرار است امروز با مردم شهرستانهای یزد، ابرکوه، خاتم ، بافق ، مهریز دیدار کند.

 دکتر احمدی نژاد امشب با خانواده های شهدا ، ایثارگران ، نخبگان و علمای این استان نیز دیدار خواهد داشت.

 همچنین بیست وششمین جلسه استانی هیات دولت عصر پنجشنبه در استان یزد با حضور وزرا و مقامات محلی این استان، برگزار خواهد شد.

  

 

 

یزد فردا - روابط عمومی استانداری

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا